Followers

Tuesday, January 26, 2010

jamu selera...

UDANG KARA

korang pernah x mkn udang kara,
ader yg pernahkn
tp...
korang pernah x dpt yg fresh...
btoi2 masih idup
haaaaaaaaaaa
ni nk citer..
aku dpt yg btoi2 idup
dr pg smpi ptg..
aku letak dlm besen mandi baby tu
smp ke ptg
xxxxxxxx mati2 gak lagi
caner nk siang ni...
jap lagi dh nk mlm
nk mkn mlm lak tu
x kn nk siang hidup2 lak
eeeee
dgn ader nilai perikemanusiaannyer
x t'gamok aku wehhhh
pastu...
aku ckp ngn my hubby
abg bwt ler camner pong
janji udang tu dh mati....
then
dgn keheroan nyer...
last2
dpt gak aku siang udang tu
dpt gak kami mkn udang tu
itu ler juadah mkn mlm kami...
siap panggang tuuuu
x muat kuali...
rasernyer fuhhhhhhh
enak banget..
hahahaha

foto 1
excited ngan udang 'Kara'yer

foto 2
foto 3


1 comment:

  1. mak ai.. besarnya udang kara tu..
    lain kali kalau masak udang tu, jemputlah kawan2 makan.. huhu

    ReplyDelete